Tuotamme kaikki isännöintialan palvelut. Kotisivustoltamme löydät perustietoa toiminnastamme, sekä joitain lomakkeita, joita tarvitaan eri tilanteissa. Lomakkeet ovat toki saatavissa myös toimistostamme perinteisenä paperiversiona. Näitä lomakkeita ovat mm. muuttoilmoitus, muutostyöilmoitus.

Muuttoilmoitusta tarvitaan taloyhtiöstä pois muutettaessa ja taloyhtiöön muutettaessa. Lisäksi muuttoilmoitusta tarvitaan mm. asukkaiden lukumäärän muuttuessa, perhesuhteiden muutoksissa ja muissa pysyvissä elämäntilanteen muutoksissa.

Muuttoilmoituksen perusteella päivitetään talonkirjan tietoja, eli taloyhtiön asukasluetteloa. Tämä toimii pohjana mm. talonkirjanotteille, jotka siis myös saa toimistostamme. Talonkirjaan merkityt asukkaat ovat oikeutettuja myös taloyhtiön palveluihin, kuten oven aukaisuihin, pesutuvan ja saunan käyttöön, jne. Myös edellisiä palveluita koskeva laskutus hoidetaan asukasluettelon perusteella.

Muuttoilmoitus tulee tehdä myös maistraattiin. Sen voi hoitaa posteista saatavalla kaavakkeella, sähköisesti ja toki käymällä maistraatissa. Huomatkaa, että tämä muuttoilmoitus on eri asia mitä taloyhtiöille tehtävä muuttoilmoitus, jota edellä esitetty teksti käsittelee. Maistraattiin tehtävä ilmoitus on ns. virallinen muuttoilmoitus ja sen tiedot eivät tule taloyhtiöille, vaikka elämmekin tietoyhteiskunnan aikaa. Tästä syystä taloyhtiöille tulee tehdä alussa esitetty muuttoilmoitus erikseen!

Sähkö- ja vesilaskutus, hoidetaan myös toimistossamme. Niiitä varten tarvittavat kaavakkeet toimitetaan täältä ja ne tulee myös palauttaa tänne. Hukkaan menneen kaavakkeen tilalle saa myös uuden täältä. Ja mikäli on vaikkapa ollut matkalla laskutuskierroksen aikana, niin asia hoituu sitten myöhemmin tapauskohtaisesti kanssamme sovittavalla tavalla. Läheskään kaikissa asiakastaloissamme ei ole vesilaskutusta, mutta niillä joilla on, niin asia hoidetaan täältä edellä ilmenevällä tavalla.

Voimassa olevan asunto-osakeyhtiölain mukaan osakkaan remontoidessa asuntoaan tulee useista korjaustoimista tehdä muutostyöilmoitus. Niitä ja kaikkia neuvoja niiden suhteen saa meiltä.

Muissa asioissa, tervetuloa asioimaan toimistossamme. Asiakaspalveluaikamme ovat maanantaisin klo 09:00–11:00, keskiviikkoisin klo 15:00–18:00 (kesäkuu–elokuu klo 15:00–17:00) ja perjantaisin klo 09:00–11:00. Olemme toki muinakin aikoina tavattavissa, mutta silloin kannattaa soittaa, tai muutoin varmistaa, että olemme paikalla.

Niistä muista asioista esimerkkejä: vastikkeen- ja vuokrien maksuun liittyvät asiat, autopaikkoja koskevat asiat, Nättinummen uimahallin asiat, jne.